Monday, April 22, 2013

Semester Break part 4

yeah . it's already semester break
semester break for part 4 .
bru brapa hari aku dduk rumah aiyoyo sumpah boring gila
memang tak tau aku nk buad pa dah.
dari start aku study nih bila cuti jea
memang aku tk buad ape2.
keja? memang tak lah kan .. malas dan tido membelenggui aku
aceyyyy ..

tapi memang setiap sem bila aku cuti
aku dah ready sarang aku kt rumah nih
aku amek stu port baik kt rumah yang ada plug
ada angin sket . set!
letak lappy , ccuk plug 
nah hamek 24/7 aku dduk situh smpai mlm
aku akan gerak dari situh bila aku nk mndi , makan
tido pon kat situh jugak .
lappy sebelah kepala -.-''
what the hell so lifeless dammit .
harinih bru brapa hari nak tunggu 2 bulan ..
ohh mai lamanyaa..
aku dah rinduu kat orang2 kedah nih .
nk hang out .. tgk wayang ..
keluar pagi2 buta pg minum dgn syamil
makan nasi lemak pak abu dekat fasa 3..
waahhhh sumpah boring aku mmg tktaw nk buad apa dah
kat rumah nih selagi ada benda boleh kunyah atau makan
sumer aku telan jea asalkan boleh penuhkan masa aku
smbil aku mngadap lappy . -.-''


0 comments: